Wise podpora pre zákazníkov: Dá sa na ňu spoľahnúť?

od | 5 jún 2023 | Wise

 Wise pomáha ľuďom z celého sveta presúvať peniaze rýchlo a za férové ceny. Ľudia ich služby využívajú na posielanie peňazí do zahraničia, platby v zahraničí, prevody mien alebo na prijímanie medzinárodných firemných platieb. V súčasnosti má viac ako 16 miliónov zákazníkov, ktorých tvoria nielen jednotlivci, ale aj firmy. Spoločne mesačne prevedú viac ako 9 miliárd libier. Cezhraničné prevody peňazí cez Wise sú rýchle, jednoduché a férové. Je taká skvelá aj Wise podpora?

Ako postupovať, ak chceš kontaktovať Wise?

  • Krok 1: Nájdi odpoveď v centre podpory

V ich online centre podpory nájdeš odpoveď na všeobecné otázky o ich službách, založení účtu aj riešenia najčastejších problémov.

  • Krok 2: Ak máš zložitý problém a nenašiel si odpoveď na ich webe

Väčšina klientov nájde odpovede v ich centre podpory, ak však narazíš na zložitejší problém, budeš potrebovať kontaktovať priamo Wise. Personalizovaná podpora je dostupná pre prihlásených užívateľov. Máš na výber podporu na telefóne, chate alebo cez e-mail.

Ako vie Wise zabezpečiť kvalitnú zákaznícku podporu?

Spoločnosť kladie zákazníkov na prvé miesto. Vedia, že na to, aby im zákazníci zverili ich peniaze, potrebujú poskytovať spoľahlivú zákaznícku podporu. Ich zákazníci sú z celého sveta, a preto tak aj prispôsobili ich podporu. Wise podpora je dostupná v pätnástich svetových jazykoch. Slovenčina ani čeština medzi nimi nie je. To však neznamená, že sa to v budúcnosti nemôže zmeniť. 

Wise zamestnáva viac ako 2000 ľudí z rôznych krajín a má 14 kancelárií po celom svete. Ak si v Európe, tak sa skontaktuješ so špecialistami, ktorí sídlia v Estónsku alebo v Maďarsku, zatiaľ čo americkí klienti sú prepojení s americkými konzultantmi. Zákazníci z Ázie môžu komunikovať s podporou v Singapure. Wise pôsobí na celom svete, aby vedeli zákazníkom pomôcť čo najrýchlejšie.

Wise je mimoriadne obľúbená služba na cezhraničné prevody peňazí so silnou základňou fanúšikov. V roku 2019 ju Briti dostali na druhé miesto v prieskume, ktorý analyzoval, ktoré značky by Briti odporučili svojim známym. Na ich webe je dostupná veľmi detailná FAQ sekcia, v ktorej nájdeš odpovede na najčastejšie otázky.

Wise ponúka aj viacjazyčnú zákaznícku podporu prostredníctvom telefónu, e-mailu alebo živého chatu. V súčasnosti, viac ako 80 percent e-mailov zákazníkov obdrží odpoveď do pätnástich hodín. Kontaktoval si sa niekedy s Wise podporou? Podeľ sa o tvoju skúsenosť v komentári pod týmto článkom alebo ohodnoť Wise priamo v našej Wise recenzii. 

Ďalšie služby na prevody peňazí

internetová peňaženka neteller

Remitly

  • Rýchle prevody do viac ako 100 krajín
  • Prvý prevod zadarmo
  • Možnosť sledovať prevod
  • Odmena za odporúčanie
  • Transparentné poplatky
    internetová peňaženka neteller

    Western Union

    • Prevody do 200 krajín
    • Posielanie peňazí online
    • Posielanie peňazí osobne
    • Vyzdvihnutie peňazí v hotovosti
    • Veľmi drahé prevody
    • Zákazníkmi obľúbená služba 
    neobanka Revolut

    Revolut

    • Účet vo viac ako 30 menách
    • Zahraničné prevody peňazí zadarmo
    • Cestovateľské výhody
    • Investovanie v apke
    • Šikovné funkcie na kontrolu rozpočtu

    Podobné príspevky